Porządek obrad
2.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3.
Sprawozdanie z międzysesyjnej działalności Burmistrza Miasta.
4.
Informacja na temat aktualnie realizowanych inwestycji.
5.
Złożenie sprawozdań z prac stałych Komisji Rady Miejskiej w okresie międzysesyjnym.
6.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
a)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Polanica-Zdrój.
b)
wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2024.
c)
zmiany uchwały nr I/36/2024 Rady Miejskiej w Polanicy-Zdroju z dnia 7 maja 2024 r. w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej oraz wyboru jej Przewodniczącego i Zastępcy Przewodniczącego
d)
zmiany uchwały nr I/38/2024 Rady Miejskiej w Polanicy-Zdroju z dnia 7 maja 2024 r. w sprawie powołania stałych Komisji Rady Miejskiej, ustalenia ich składów osobowych oraz wyboru Przewodniczących i Zastępców Przewodniczących Komisji
e)
wyrażenia zgody na zawarcie w drodze bezprzetargowej kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość (część działki nr 432/2, obręb Stary Zdrój) na czas nieoznaczony.
f)
zmiany uchwały nr XIV/105/2023 Rady Miejskiej w Polanicy-Zdroju z dnia 25 października 2023 r. w sprawie ustalenia maksymalnej wysokości opłaty za wyżywienie i opłaty za pobyt dziecka w Żłobku Publicznym im. Misia Wojtka w Polanicy-Zdroju.
7.
Wolne wnioski, informacje, odpowiedzi na zgłoszone interpelacje oraz zapytania Radnych.