« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

3. Sprawozdanie z międzysesyjnej działalności Burmistrza Miasta.

4. Informacja na temat aktualnie realizowanych inwestycji.

5. Złożenie sprawozdań z prac stałych Komisji Rady Miejskiej w okresie międzysesyjnym.

6. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:

e) wyrażenia zgody na zawarcie w drodze bezprzetargowej kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość (część działki nr 432/2, obręb Stary Zdrój) na czas nieoznaczony.

f) zmiany uchwały nr XIV/105/2023 Rady Miejskiej w Polanicy-Zdroju z dnia 25 października 2023 r. w sprawie ustalenia maksymalnej wysokości opłaty za wyżywienie i opłaty za pobyt dziecka w Żłobku Publicznym im. Misia Wojtka w Polanicy-Zdroju.

7. Wolne wnioski, informacje, odpowiedzi na zgłoszone interpelacje oraz zapytania Radnych.

8. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej